m
Innehåller annonslänkar
Dagens deal, utvald av Feber!
Onsdagens bästa på Black Week!

Digital Foundry tar en titt på Assassin's Creed Valhalla
Verkar rulla bäst på PS5 just nu

Assassinx27s Creed Valhalla har nu släppts på samtliga plattformar och för att fira det har Digital Foundry släppts sin ordentliga granskning av spelet. Digital Foundry har fokuserat på hur Valhalla rullar på PS5 och XSX/S och för tillfället verkar det som att spelet är bäst optimerat för Sonys next gen-konsol. Spelet har lite problem med screen tearing på PS5, men generellt erbjuder konsolen jämnare fps och ligger oftast runt 60-sträcket. På Xbox Series X verkar det uppstå fler buggar samt att mellansekvenser kan upplevas som hackiga. Förhoppningsvis kommer Ubisoft ge Xbox-versionen lite mer kärlek i form av uppdateringar, men om ni vill spela spelet just nu verkar det vara PS5-versionen som gäller. Tumnagel
37.9°
+
André Stray
0

Infinity Ward lägger till 120fps-stöd i Warzone
Dock endast på Xbox Series X

Infinity Ward har smyguppdaterad Call of Duty: Warzone till Xbox Series X. Med uppdateringen kan Series X-spelare lira battle royale-läget i upp till 120fps, tuggar runt 100-120 fps enligt Digital Foundry, vilket gör att spelet flyter på rätt mycket bättre än tidigare. Varför Infinity Ward endast uppdaterat Xbox-versionen av spelläget är för tillfället okänt och extra underligt är det att inte PS5-versionen av spelläget inte fått samma behandling, utan kör PS4-versionen i bakåtkompatibilitetsläge. Varken Activision eller Infinity Ward har pratat om 120fps-stöd i Warzone, men troligtvis kommer de leverera lite mer info om det inom kort. Tumnagel
40.9°
+
André Stray
0

Digital Foundry kikar på Devil May Cry 5 Special Edition
Next gen-versionen verkar imponera

Devil May Cry 5 Special Edition är ett av de första spelen som kommer vara tillgängliga till både PS5 och Xbox Series X som kan rulla i upp till 120 fps. Digital Foundry har satt sig ner och granskat spelet på de olika plattformarna för att se vilken version som är bäst. Devil May Cry 5 Special Edition kommer med en rad olika grafikinställningar på konsol för att få den upplevelse man vill ha, det vill säga vanligt 4K-läge, 1080p med högkvalitativ ray tracing, ray tracing med lägre kvalitet och hög framerate eller rent high framerate-läge för hög fps. Digital Foundry jämför de olika lägena och kommer fram till rätt intressanta resultat. När spelet rullar i normalt läge, det vill säga 4K utan ray tracing, är resultatet väldigt jämt mellan de två versionerna, men Series X har ett litet övertag. I high framerate är resultatet, aningen oväntat, omvänt och PS5 presterar bättre medan framerate på Series X dippar rejält på vissa ställen. När det kommer till performance-versionen av ray tracing-inställningen presterar båda versionerna snarlikt och ligger oftast en bit över 60 fps, men Series X har lite övertag. I den högkvalitativa versionen av ray tracing-läget presterar även konsolerna på ungefär samma nivå, trots att Series X har några fler teraflops att erbjuda. Så, vad ska man dra för slutsats? Jo, båda konsolerna är rackarns kraftfulla och kan leverera en rätt trevlig spelupplevelse med hög framerate. Som det poängteras i videon är det lite trevligare att köra med hög fps på Series X tack vare att konsolen har variable refresh rate, vilket erbjuder en jämnare bild utan hack. Tumnagel
36.9°
+
André Stray
0

Uppdatering Xbox Series X verkar komma med inbyggd rökfunktion
Direkt obra

Att hoppa på next gen på momangen kanske inte är en svinbra idé. Det största problemet är förstås att spelutbudet brukar vara rätt skralt, men även då första batchen konsoler kan lida av lite barnsjukdomar. Ni minns säkert Red Ring of Death som Xbox 360-enheter utsattes för och Yellow Light of Death som kunde uppstå på första generationens PS3. Series X är en riktigt kraftfull och kompetent spelkonsol, men det verkar som att vissa köpare har problem med sina konsoler. Mer specifikt har flera användare rapporterat att det börjat komma rök från toppen av konsolen, vilket ni kan se i Twitter-inläggen nedan. Vad detta beror på är okänt, men oavsett är rökbildning inte något man vill ta del av när man ska lira. Huruvida detta är ett brett problem, eller om det handlar om några enstaka enheter är för tillfället okänt. När recensenter mätt temperaturen på Series X så har det konstaterats att enheten kan bli riktigt varm. Digital Foundry skriver bland annat detta i sin genomgång: Here, I noted a maximum of 62c - hotter than any console Ix27ve tested before, which is not surprising as this is the most powerful console Ix27ve tested. Put your hand above the console and you can feel the heat escape. In common with any console really, you do need to ensure that hot air can escape, so keeping Series X in an enclosed space is not a good idea. Uppdatering Ja, det hela verkar vara som vår kommenterare Tobbe skrev nedan. Det hela verkar vara fejk och är lätt att åstadkomma med en vape. how to get your Xbox Series X to blow up:1) buy a vape2) blow vape into bottom of Xbox3) feel proud of the smoke you created4) post to Twitter and profit video via @XboxStudio ??pic.twitter.com/RxLI62uxmg— Tom Warren (@tomwarren) November 11, 2020 Uppdatering #2: Officiella Xbox-kontot ber nu Series X-användare att inte blåsa rök från vape i sina nya konsoler. We can't believe we have to say this, but please do not blow vape smoke into your Xbox Series X.— Xbox (@Xbox) November 11, 2020 Tumnagel
29.6°
+
André Stray
0

Digital Foundry tar en ordentlig titt på PS5
"A home run from Sony"

I fredags släppte embargot för recensioner av Playstation 5, men i vanlig ordning tog Digital Foundry lite extra tid på sig för att leverera en rackabajsare till recension. I videon går gänget igenom massvis med information om konsolen som strömförbrukning, värmehantering, displayfunktioner, lagring, handkontroll och gränssnitt. För att göra en lång historia kort är gränssnittet tjusigt och välanpassat för ändamålet. Konsolen drar runt 200W när det spelas tunga spel, vilket även Series X ligger på i tunga spel. Konsolen åker upp i runt 50 grader i utblåset, vilket kan jämföras med 62 grader toppen av Series X ligger på. Playstation 5 släpps 19 november. Bonusvideo nedan som visar att man kan ta av den svarta panelen på Dualsense-kontrollen. Tumnagel
40.4°
+
André Stray
0

Digital Foundry tar en titt på bakåtkompatibilitet på PS5
Vilka spel mår bäst på nya konsolen?

Embargot för åsikter om PS5 och vad konsolen kan göra har släppt och ni har säkert grottat ner er en hel del i de olika recensionerna som finns tillgängliga. Och även möjligtvis gottat er åt att ni har en konsol på ingång när konsolen släpps. PS5 är som känt bakåtkompatibel med 99,9 procent av PS4-titlarna, vilket ändå är ett helt okej antal spel. Men hur bra rullar dessa på den nya konsolen? Det får vi reda på i Digital Foundrys ordentliga genomgång. Det hela går att sammanfatta med Rich Leadbetters uttalande i början av videon: "Itx27s so much better than we were imagining." Några av titlarna som redan fått optimeringsuppdateringar till PS5 är Days Gone och Ghost of Tsushima som båda rullar i 60 fps på den nya konsolen. Alla titlar har inte fått, och lär inte få, några optimeringsuppdateringar, men PS4-spel på PS5 kommer ändå rulla lite bättre på den nya konsolen. Spel som Sekiro, Knack, Rise of the Tomb Raider, Final Fantasy XV kommer upp i 60 fps i bakåtkompatibilitetsläget. Värt att nämna är att PS5 och Xbox Series X har lite olika tänk när det kommer till bakåtkompatibilitet. PS5 ger endast spel lite mer kräm med Game Boost om de inte fått direkta uppdateringar som förbättrar upplevelsen, som Days Gone och Ghost of Tsushima. Xbox Series X å andra sidan ser till att äldre spel rullar bättre på den nya konsolen, men också lägger till HDR via Auto HDR-funktionen, vilket är imponerande. Tumnagel
39.9°
+
André Stray
0

Xbox Series X spår en ljus framtid
Vi har testat Microsofts next gen-konsol

TL;DR: Är du investerad i Xbox-världen sedan tidigare och vill fortsätta lira Xbox är Series X ett givet val. Konsolen har massvis med prestanda som får spel att se urläckra ut och flyta på riktigt bra. Formen är dock otymplig och gränssnittet lite väl plottrigt, men kan man leva med det belönas man med Xbox Series X en riktigt vass upplevelse. Tumnagel
47.7°
+
André Stray
0

Digital Foundry kikar på Gears 5 till Xbox Series X
Vad är skillnaden?

Xbox Series X kommer inte lanseras med några nya spel som visar vad konsolen kan göra, utan det demonstreras i upphottade äldre titlar. Digital Foundry har tagit en titt på hur Gears 5 rullar på konsolen och för att göra en lång historia kort är förstås gameplay helt oförändrat, men visuellt är det en flådigare upplevelse med mjukvarubaserad ray tracing, 120fps och oftast hög upplösning. Vill ni hellre läsa om Digital Foundrys fynd så har ni länk till deras omfattande artikel här nere till vänster. Tumnagel
38.5°
+
André Stray
0

Digital Foundry kollar in Watch Dogs Legion
Bör man vänta på nästa konsolgeneration?

Prestandafantasterna borta på Digital Foundry har tagit sig en närmare titt på Watch Dogs Legion för de aktuella konsolerna. De kollar dock om dessa konsoler klarar köra spelet vettigt eller om det är bättre att vänta några veckor tills nästa konsolgeneration drar igång och köra det då. Tumnagel
37.6°
+
Frode Wikesjö
0

Digital Foundry jämför ray tracing på RTX 3080 med RTX 2080 Ti
Nya kortet är bättre

RTX-korten lanserades för två år sedan och med de nya korten fick användare tillgång till flådig ljussättning i spel via ray tracing. Det har hänt en hel del sedan dess och Nvidia har släppt nya RTX-kort i 30-serien och Digital Foundry har tagit en ordentlig titt på hur RTX 3080 presterar på ray tracing-fronten jämfört med det äldre RTX 2080 Ti. Och håll i hatten nu. Det nya kortet presterar bättre. Värt att nämna är att det inte är några natt- och dag-skillnader mellan resultatet från de olika korten, men RTX 3080 verkar ändå ge en stabil bump i FPS när ray tracing-effekterna dras upp. Tumnagel
39.0°
+
André Stray
0

Digital Foundry tittar på bakåtkompatibilitet på Series X
Dubbel FPS rakt av

Igår fick folk börja ha åsikter om Microsofts nya konsol Series X och Digital Foundry släppte även en video där de fokuserar på konsolens bakåtkompatibilitet. Digital Foundry har i vanlig ordning gjort omfattande prestandatester och har lirat flera spel på Xbox Series X i bakåtkompatibilitetsläge och jämfört med One X-versionerna. Resultatet är i stor del att spelen flyter på bra mycket bättre på den nya konsolen, vilket inte är allt för förvånande, men ändå imponerande då spelen presterar bättre utan några patchar eller uppdateringar. Tumnagel
46.8°
+
André Stray
0

Digital Foundry kollar in Demon's Souls på PlayStation 5
Det lilla man visat då

I samband med att Sony avslöjade priset så visade de även lite gameplay från PlayStation 5-versionen av Demonx27s Souls. Det man visade var spelets första sekvens så om man hade spelat versionen som finns på PlayStation 3 kunde man snabbt se alla förbättringar. Jag ser till exempel själv väldigt mycket fram emot att få spela detta så snart jag bara kan. Nu har även folket från Digital Foundry tagit sig en närmare titt på det som visades för att nörda ner sig i de tekniska detaljerna. Deras tidiga analys av denna tidiga titt pekar på att denna uppdaterade version kommer bli mycket trevlig att spela. Tumnagel
38.6°
+
Frode Wikesjö
0

Lugn och sansad diskussion om nästa generations konsoler
Söndagsnörderi med Digital Foundry

Om man är sugen på att lyssna på några kunniga snubbar diskutera hur Microsofts Xbox Series S passar in i nästa generations konsoler samt hur kraftiga dessa konsoler kan vara så kan du kolla in klippet ovan. Där diskuterar nämligen några snubbar från Digital Foundry, lugnt och sansat, allt de hitintills vet om Microsofts och Sonys nya konsoler. Förvänta dig dock inte en massa flashig grafik och snack om vilken konsol är bäst. Utan detta är helt enkelt en konversation med snubbar som har rätt bra koll på saker och ting om vad dessa konsoler kan göra. Tumnagel
41.5°
+
Frode Wikesjö
0

LinusTechTips tycker till om Nvidia RTX 3080
Det gör även andra techmedier

Embargot för recensioner av Nvidias nya RTX 3080 har släppt och massvis med techmedier och Youtubers har nu levererat sina åsikter om det åtråvärda grafikkortet. LinusTechTips-gängets videorecension har ni ovan och för att sammanfatta så är kortet rätt kraftfullt och erbjuder en prestandabump på mellan 20 och 75 procent i spel, beroende på vad som spelas förstås, jämfört med RTX 2080 Ti och när det kommer till 3D-rendering halverar RTX 3080 renderingstiden jämfört med det tidigare flaggskeppet. Kort sagt: Fyfan! Nedan hittar ni fler åsikter från Engadget, Greg Salazar, Dave 2D, Digital Foundry och Gamespot. Nvidia RTX 3080 kommer börja säljas i morgon och priset kommer ligga på runt 8-9 lax beroende på tillverkare. (jämför priser) Tumnagel
40.8°
+
André Stray
0

Digital Foundry tar en titt på Crysis Remastered
Hur ser ray tracing ut på konsol?

Nästa vecka kommer Crysis Remastered släppas till PC, PS4 och Xbox One och Digital Foundry har fått besöka utvecklarna för att undersöka hur konsolversionen av spelet presterar. Mer specifikt är det Xbox One X-versionen av spelet som hamnar under luppen och den versionen levererar ett förvånansvärt bra ray tracing-resultat, även om det finns begränsningar som att upplösningen sänks till runt 1080p när ray tracing är aktiverat. Tumnagel
38.2°
+
André Stray
0

Digital Foundry går igenom grafikkortets historia
Lite eftermiddagsnörderi

Digital Foundry har tillsammans med Nvidia grottat ner sig i grafikkortets historia och har levererat en liten historielektion i videoform. Tumnagel
38.6°
+
André Stray
0

Guerilla lovar att styra upp PC-versionen av Horizon
Verkar vara en väldigt varierad upplevelse

I fredags släpptes PC-versionen av Horizon: Zero Dawn, som initialt lanserades till PS4 2017. PC-versionen ger dig tillgång till hela spelet med DLC:t The Frozen Wilds samt PC-specifika grejer som fler grafikinställningar och annat man kan pilla med. På pappret ska det vara en rätt stabil upplevelse med inte allt för höga specs-krav, men spelare rapporterar om väldigt varierade upplevelser. För vissa flyter det på kalas, medan andra med bättre hårdvara än vad som krävs rapporterar om låg framerate och krascher och andra tråkigheter. Guerilla Games har via spelets Steam-sida berättat att de är medvetna om spelarnas bekymmer och håller ständigt ögonen på diverse rapporter och annat som trillar in på Steam och undersöker problemen aktivt. När någon form av fix kommer släppas är för tillfället okänt, men Guerilla ber spelarna med bekymmer att rapportera om buggar och crashar när de sker, vilket kommer göra det enklare för utvecklarna att hitta var skon klämmer. Ovan kan ni kika på Digital Foundrys genomgång av PC-porten. Tumnagel
38.2°
+
André Stray
0

Crysis Remastered ute nu till Nintendo Switch
Rätt bisarrt, egentligen

När Crysis släpptes 2007 och slaktade datorer till höger och vänster så var det troligtvis ingen som tänkte att spelet skulle gå att spela på framtidens GameBoy. Men nu sitter vi ändå här och har möjlighet att spela Crysis på Nintendo Switch. En trailer för Switch-versionen har ni ovan och nedan hittar ni en ordentlig genomgång av spelet från Digital Foundry. För att sammanfatta så verkar Switch-versionen vara en riktigt stabil port, trots att spelet ibland dippar under 30 fps och att vissa texturer ser lite grumliga ut. Tumnagel
39.5°
+
André Stray
0

Digital Foundry tar en ordentlig titt på Ghost of Tsushima
Vilken version är bäst?

Idag släpps Ghost of Tsushima, men på vilken version av PS4 ska man köra och bör man sikta på hög upplösning eller stabil fps? Det får vi reda på i videon ovan. För att göra en lång historia kort så rullar spelet lite bättre på PS4 Pro än vanliga PS4, och det kan vara en bra idé att köra på förbättrad framerate i spelet om du har basversionen av PS4. Pro-användare kan sikta på högre upplösning, då framerate-läget knappt gör någonting på PS4 Pro. Tumnagel
38.3°
+
André Stray
0

Digital Foundry hårdgranskar trailern för Horizon: Forbidden West
Lite eftermiddagsnörderi

Horizon: Zero Dawn släpptes 2017 och är fortfarande ett av de snyggaste spelen den här konsolgenerationen. Under Sonys presskonferens som hölls för någon vecka sedan avslutades det hela med en trailer för uppföljaren Horizon: Forbidden West. Sedan dess har vi fått reda på lite grejer om spelet som obefintliga laddningstider, möjligheten att simma bättre, ha tillgång till en större karta och förstås nya fiender av olika slag. När det kommer till den grafiska biten så såg det ut som en förbättrad version av Decima Engine som användes i föregångaren och nu har Digital Foundry grottat ner sig i allt visat material från spelet för att se vad för nyheter som kommer finnas i uppföljaren. För att göra en lång historia kort så kommer den visuella upplevelsen vara snarlik med föregångaren, men med mer fysik i gräs och växtlighet, mer detaljer i miljöer längre bort från spelaren och en hel del andra små förbättringar. Horizon: Forbidden West planeras att släppas till Playstation 5 nästa år. Tumnagel
38.7°
+
André Stray
0

Digital Foundry kollar in The Last of Us Part II
Fullt fokus på spelets tekniska aspekter

Prestandafantasterna borta på Digital Foundry har tagit sig en närmare titt på The Last of Us Part II och luskammat spelets tekniska aspekter. Denna tekniska analys kan man kolla in i klippet ovan eller läsa i textform via länken nedan. Inte helt oväntat är de mycket imponerade över spelets animationer och grafiska lösningar. Det enda klagomålet de hade var att det inte helt levd upp till demot som visades under E3 2018 men trots detta så höjer spelet ribban för vad som är möjligt på dagens konsoler. Tumnagel
38.4°
+
Frode Wikesjö
0

Digital Foundry tar en titt på Command & Conquer Remastered
"One Of The Greatest Remasters Ever Made"

På pappret känns det inte som att ett 25 år gammalt RTS-spel ska åldras allt för väl, men det verkar verkligen nylanserade Command & Conquer Remastered gjort. Spelet släpptes i fredags och Digital Foundry har tagit en ordentlig titt på spelet och konstaterar att det är en av de bättre remastrade spelen som någonsin gjorts, vilket är rätt stora ord från de anrika nördarna. Tumnagel
53.9°
+
André Stray
0

Digital Foundry går igenom Unreal Engine 5-visningen
Lite kvällsnörderi

Igår levererade Epic Games en riktig rackabajsare till nyhet genom att visa upp kommande Unreal Engine 5 som rullade på Playstation 5. Det hela såg riktigt bra ut och man längtar ju onekligen till att få lira spel baserade på den nya spelmotorn. Nu har Digital Foundry fått tid att gå igenom demonstrationen och har släppt en video där gänget går in lite mer i detalj hur de nya teknikerna kommer fungera. Tumnagel
48.5°
+
André Stray
0

Ta en titt på Unreal Engine 5 på Playstation 5
Rätt imponerande!

Vi har fortfarande inte fått se allt för mycket gameplay från spel som är på ingång till next gen-konsolerna, men under dagens Summer Games Fest-ström får vi en liten inblick i hur framtiden ser ut. Mer specifikt är det Epic Games som visar upp Unreal Engine 5 och pratar om vad den nya spelmotorn är kapabel till. Och det hela är onekligen väldigt imponerande. Unreal Engine 5 kommer med två stora nyheter som går under namnen Nanite och Lumen. Med Nanite-systemet kan utvecklare ta fram diverse tillgångar med miljarder polygoner som spelmotorn sedan skalar ner så att den kan visas på ett tjusigt sätt på spelarnas enheter. Tim Sweeney förklarar hur Nanite kommer underlätta livet rejält för utvecklare: “Nanite frees developers from having to worry about polygon count and levels of detail. It enables you to author all the content in the game at its full, movie quality level of resolution, and then rely on the game engine to scale it down so it runs in real-time on every device.” Ljussystemet Lumen gör att ljus i spel reagerar på olika sätt baserat omgivning, scener och ljusändringar, vilket ska ske i realtid för en lite mer realistisk upplevelse. I ett blogginlägg skriver Epic Games detta om Lumen: Lumen is a fully dynamic global illumination solution that immediately reacts to scene and light changes. The system renders diffuse interreflection with infinite bounces and indirect specular reflections in huge, detailed environments, at scales ranging from kilometers to millimeters. Artists and designers can create more dynamic scenes using Lumen, for example, changing the sun angle for time of day, turning on a flashlight, or blowing a hole in the ceiling, and indirect lighting will adapt accordingly. Lumen erases the need to wait for lightmap bakes to finish and to author light map UVs—a huge time savings when an artist can move a light inside the Unreal Editor and lighting looks the same as when the game is run on console. Unreal Engine 5 kommer börja bli tillgängligt i början av 2021 och i slutet av året kommer användare ha full tillgång till den nya grafikmotorn. Under året kommer Epic Games populära spel Fortnite att gå över till den nya spelmotorn. Epic Games meddelar för övrigt att utvecklare som använder sig utav Unreal Engine inte behöver betala licensavgift för spelmotorn förrän 1 miljon dollar nåtts i bruttointäkter, vilket är rätt generöst. Nedan har ni en video med lite highlights från Unreal Engine 5 samt en ordentlig genomgång av spelmotoron från Digital Foundry. Tumnagel
73.4°
+
André Stray
0

Digital Foundry tar ännu en titt på Google Stadia
Hur fungerar streamingtjänsten idag?

Digital Foundry har ännu en gång grottat ner sig i Google Stadia och släppt en ny video där gänget går igenom hur Stadia preseterar i olika spel. Bland annat jämförs DOOM Eternal, The Division 2, Borderlands 3 och Ghost Recon: Breakpoint med sina motsvarigheter på Xbox One X och PS4 Pro. För att göra en lång historia kort så svackar Stadia efter när det kommer till input delay, men för att minska detta så mycket som möjligt bör du sikta på att köra renderingsläge med lägre upplösning och hög fps. Tumnagel
38.2°
+
André Stray
0

Digital Foundry tar en ordentlig titt på Minecraft RTX
Lite eftermiddagsnörderi

Minecraft RTX blev tillgängligt förra veckan och troligtvis har några av er redan testat den nya, tjusigare versionen av Minecraft. Digital Foundry har nu släppt en omfattande video om Minecraft RTX där flera utvecklare från Nvidia får berätta om projektet. Tumnagel
37.7°
+
André Stray
0

Digital Foundry tar en ordentlig titt på Final Fantasy VII Remake
Hur bra presterar spelet på Sonys konsoler?

Digital Foundry har grottat ner sig i Final Fantasy VII Remake för att se hur spelet presterar på den tekniska fronten. Mer specifikt pratas det om dynamiska upplösningar, framerate, användandet av Unreal Engine 4 och lite annat smått och gott. Det pratas även om högupplösta texturer som laddas in väldigt långsamt, och i bland inte alls, vilket verkar vara ett problem oavsett om du kör vilken version av PS4 du kör på eller typ av lagring. Tumnagel
37.9°
+
André Stray
0

Digital Foundry pratar med Mark Cerny om PlayStation 5
Söndagsnörderi

Rich från Digital Foundry fick i veckan chansen att prata med Sonys Mark Cerny om hårdvaran i PlayStation 5. Det mesta är uppföljningsfrågor för Marks PlayStation 5-presentation som han höll för några veckor sedan. Som du kanske kunde räkna ut när man ser namn som Digital Foundry och Mark Cerny är snacket mycket tekniskt så om du går igång på det hittar du klippet ovan. Detta samtal kan du också hitta i textform via länken nedan. Om du inte fick nog av alla prestandasiffror diskuterade ovan kan du få lite till i klippet nedan. Där diskuterar Digital Foundry nämligen Nvidias DLSS 2.0 som nu har fått stöd för Control. Något som ger spelet nästan mirakulös grafik och prestanda. Tumnagel
38.1°
+
Frode Wikesjö
0
Nästa sida