Teknik Motor Samhälle Spel Popkultur Fritid Tjock Tester Dagens fråga Tipsa! Skaffa Feber+
Hetaste
Senaste
Vi skruvar lite på Feber.se Serverbyte Vi skruvar lite på Feber.se Eventuellt har du redan upptäckt att det har varit lite svårt att komma åt Feber.se under morgonen. Det beror på att vi håller på och uppgraderar sajten till nya servrar samt att vi har kodat om en hel del av sidorna.Det har vi gjort för att det ska gå snabbare och bättre fram igenom. Som vanligt är det lite strul men vi gör vårt bästa för att det ska vara på banan så fort som möjligt. Skulle ni se något som inte funkar som det ska så tar vi gärna emot era synpunkter på det bland kommentarerna. Vi finns nu även på chatten där vi kanske kan svara på frågor som uppstår eller så kan vi bara ha det trevligt i största allmänhet. Pryl, Business
36.8° 0 Wille Wilhelmsson Wille Wilhelmsson
fre. 15 feb 2008, 11:44
92 kommentarer till artikeln
creepwood
knife-wrench :D
av creepwood, fredag 15 februari 2008 kl 12:13
Mr. Apple
Botten-prylen som säger hur många som är inloggade bland annat har hamnat mellan Mac-feber loggan och Uniflex-reklamen.
av Mr. Apple, fredag 15 februari 2008 kl 12:23
wille10
test
av wille10, fredag 15 februari 2008 kl 12:28
Mr. Apple
Ångrar mig. Det funkade när jag kollade tillbaka.
av Mr. Apple, fredag 15 februari 2008 kl 12:37
Wille Wilhelmsson
Ja, jag tror jag fixade det Mr. Apple. :)
av Wille Wilhelmsson, fredag 15 februari 2008 kl 12:40
Nuss
En grundläggande grej är väl att berätta innan uppgraderingar att det kan vara lite si och så med åtkomst och prestanda? Jag skulle uppskatta det i alla fall, som den tjuriga 30-plussare jag är. :)
av Nuss, fredag 15 februari 2008 kl 12:44
margonaut
LASER SHARKS! PEWPEW
av margonaut, fredag 15 februari 2008 kl 13:02
Mr. Apple
Wille:Tjohoo!
av Mr. Apple, fredag 15 februari 2008 kl 13:05
Karlsson
Trevligt med ny "bild-grej"
Den gamla gjorde satt mitt firefox hängde sig ibland
av Karlsson, fredag 15 februari 2008 kl 13:08
Wille Wilhelmsson
Vi nämnde att det skulle ske igår i samband med lanseringen av Modeman Nuss. Sen hade vi iofs tänkt att det skulle gått lite smidigare än det gjorde. Men, men, det blir bättre o bättre... :)
av Wille Wilhelmsson, fredag 15 februari 2008 kl 13:20
Mr. Apple
Wille: Får man fråga var servern står, och vad det är för server?
av Mr. Apple, fredag 15 februari 2008 kl 14:00
Wille Wilhelmsson
De (flera) står i sverige. Har inte exakt konfiguration i huvudet. Men de är schyssta... :)
av Wille Wilhelmsson, fredag 15 februari 2008 kl 14:08
Wille Wilhelmsson
Vi öppnar chatten som ni kan joina nu om ni vill. Klicka in er i chatroom här till höger.
av Wille Wilhelmsson, fredag 15 februari 2008 kl 14:11
Nuss
Wille: My bad. Tar tillbaks ovanstånde... :)
av Nuss, fredag 15 februari 2008 kl 14:58
Wille Wilhelmsson
lugnt. ;)
av Wille Wilhelmsson, fredag 15 februari 2008 kl 15:00
p2d
Då får ni ju skriva en artikel om era nya servrar tycker jag! Vad blev det? Xserve??

Vilket OS kör ni?
av p2d, fredag 15 februari 2008 kl 19:48
Mr. Apple
Ja, jag märker aldrig av att dom är sega. Varför har ni flera stycken?
av Mr. Apple, fredag 15 februari 2008 kl 22:50
regenesis
öh, när man kollat på bilderna i en story... ska man då behöva backa alla steg bara för att komma tillbaka till själva bloggen? Eller har jag missat något...
av regenesis, fredag 15 februari 2008 kl 22:53
ReQuaker
bildvisningen var bättre förr! :/
av ReQuaker, fredag 15 februari 2008 kl 23:25
Mr. Apple
Ursäkta, men jag har inte sett någon skillnad på bildvisningen... Vad har jag missat?
av Mr. Apple, lördag 16 februari 2008 kl 00:06
Mr. Apple
Jag tar tillbaka det.

Bildvisningen var MYCKET bättre förr.
av Mr. Apple, lördag 16 februari 2008 kl 00:08
makasu
Jag gillade också bildvisningen bättre innen, blir en jäkla massa back-klickande nu :/
av makasu, lördag 16 februari 2008 kl 00:46
måns
håller helt med om bildvisningen. Fungerade mycket bättre på det gamla sättet.
av måns, lördag 16 februari 2008 kl 10:11
Ola Carlsson
Bildvisningen var bättre förr. Inte bra men bättre.

Nya "senast diskuterat" gillar jag inte alls. Jag gillade att man såg rubriker på diskussionerna och att man inte var låst till den febersidan man är på för tillfället.
av Ola Carlsson, lördag 16 februari 2008 kl 10:22
Roger Åberg
makasu: vad vill man komma tillbaka till, artikeln utan bildspelet eller till startsidan på respektive site?

Ola: håller på och labbar med den nu. La in senast diskuterat på den feber man är på och på hela feber men det blev rätt mycket dubletter.

Hur många kommentarer vill man se? Räcker det med den absolut senaste eller vill man se en 5-6 som det är i dag?
av Roger Åberg, lördag 16 februari 2008 kl 10:40
Ola Carlsson
5-6 är bra. Men glöm inte rubrikerna :)
av Ola Carlsson, lördag 16 februari 2008 kl 11:16
en annan Martin
Nya bildvisningen är purjo. Bättre när man kunde titta närmre på en eller ett par bilder utan att hoppa in i artikeln.

Och var är den utlovade länken tillbaka till .buzz?
av en annan Martin, lördag 16 februari 2008 kl 11:56
en annan Martin
Och vart har redigera inlägg tagit vägen?
av en annan Martin, lördag 16 februari 2008 kl 11:57
David L
Ola sade det viktigaste, förutom att jag också gillade den gamla bildvisningen bättre, men man måste få se rubrikerna som kommentarerna hör till.
av David L, lördag 16 februari 2008 kl 13:04
Mr. Apple
David L: Håller med totalt. Tråkigt att höra för er som lägger ner en massa programmeringstid, men ändringarna som har skett har varit dåliga faktiskt.
av Mr. Apple, lördag 16 februari 2008 kl 13:45
Wille Wilhelmsson
Rubrikerna är på gång David L jag kommer tyvärr inte åt servern där jag befinner mig just nu. Ska fixas dock.

Bildvisningen får vi nog kolla lite extra på.

Tack för era synpunkter.
av Wille Wilhelmsson, lördag 16 februari 2008 kl 13:56
Inget bättre för mig
Roger Åberg: Kan du inte fixa tillbaka pratbubblan på Buzz när ni ändå håller på?
av Inget bättre för mig, lördag 16 februari 2008 kl 13:59
regenesis
håller med "en annan Martin". Jag gillade också att man kunde kolla bilderna utan att gå in i artikeln, och sen att när man stngde bilden att man kom tillbaka på samma ställe som man startade.
av regenesis, lördag 16 februari 2008 kl 14:03
nkembo
Febersidorna håller typ på att då under med alla tillägg. Blir alltmer plottrigt också ;p...
Enhetligheten i designen är rätt så obefintlig... Allt flyttas runt och hoppar omkring, menyer är helt off i vissa webbläsare. Alla debuggverktyg spottar ut fel konstant ;d..

sorry to say...
av nkembo, lördag 16 februari 2008 kl 18:25
An apple a day...
Vill gärna kunna redigera inläggen igen.
av An apple a day..., lördag 16 februari 2008 kl 18:54
Cure
Test
av Cure, lördag 16 februari 2008 kl 19:00
wehooo
Varför bara ett tips under "senaste tips"?
av wehooo, lördag 16 februari 2008 kl 23:18
ReQuaker
Test
av ReQuaker, söndag 17 februari 2008 kl 00:46
p2d
Anledningen till att feber har gjort om bildvisningen är för att de vill ha mer sidvisningar antar jag.. Samma sak med kommentarerna.. Det hade varit mycket smidigare att köra lite AJAX magi som öppnade kommentarerna under artikeln..Men Feber verkar ha blivit så reklam och sidvisningskåta att de nu t.o.m infört denna klumpiga bildvisare.. Stor tumme ner!
av p2d, söndag 17 februari 2008 kl 01:41
p2d
Edit: En helt ny sidvisning varje gång man byter bild?? You must be kidding me! Kom igen nu! Gör det rätt och gör det enkelt för oss nu! Feber börjar bli klumpigare och klumpigare... suck
av p2d, söndag 17 februari 2008 kl 01:46
Roger Åberg
Ja, vi är sidvisningskåta. Så klart. Som blog lider vi en del av mediabyråernas trötta attityd till sidvisningar. Men det är inte hela anledningen till bytet faktiskt och vårt mål är att det ska bli en bättre upplevelse än tidigare. En inte helt lätt uppgift men vi jobbar på det och är mycket medvetna om att vi har en hel del kvar att göra. Mest akut är att man ska kunna klicka på bilden för att hoppa till nästa bild vilket vi försöker lösa as we speak.

Och ja, jag håller med om att det är ganska så rörigt och trökigt just nu men vi är som sagt medvetna om det och tar det på största allvar. Vår nuvarande form funkar inte och vi skissar och funderar på nya lösningar. Målet är absolut inte primärt att bli snyggare utan ledorden är enklare, lättare att navigera, mindre rörigt mer hållbar kod och så vidare. I första hand måste vi hitta en grundform som verkligen, verkligen fungerar - att gå mot massor av block som vi har i dag var en rätt dålig idé. Vägen dit går i en process i ett antal olika steg, vi ska försöka att inte göra misstaget med en stor release.

Vi kommer med den nya tekniken vi har nu att kunna göra en annorlunda och bättre form med massor av olika element och pryttlar så vår största utmaning nu är att skala ner och välja ut det som är viktigast. Vi vill bli mer blog än i dag, i den meningen att vi vill bli enklare och mer avskalade.

Det kommer att komma en del trevliga nyheter inom kort som frågor och extralänkar - vi kommer att dela med oss av länkar till de saker som inte riktigt får plats i form av artiklar men som ändå kan vara intressanta. Läs mer för den nyhetshungrige med andra ord.

Jag ber om lite tålamod och vill verkligen, verkligen tacka för synpunkter och kritik. Tack till er som kommenterat här eller mailat oss - ni hjälper till som f*n!

Det går nästan alltid att övertala oss :)

av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 02:30
Ola Carlsson
Vi tycker om dig med Roger.
av Ola Carlsson, söndag 17 februari 2008 kl 09:59
Linus
Ouch. Det här var självmord på bildvisningsfunktionen. :(
av Linus, söndag 17 februari 2008 kl 10:28
wehooo
Varför har ni tagit bort vilken nyhet de senaste kommentarerna tillhör?
av wehooo, söndag 17 februari 2008 kl 12:32
Wille Wilhelmsson
Det är på gång tillbaks weehoo!
av Wille Wilhelmsson, söndag 17 februari 2008 kl 12:44
wehooo
Roger, ni ville göra det mindre rörigt och lättare att navigera med den nya bildvisarfunktionen?
Har ni själva prövat att gå in på tex bilfeber och kika på några bilder?
Förvisso kan jag bara prata för mig själv, men om det är fler sidvisningar ni söker så är den den där bildvisningen helt fel väg. Det enda den gör är att jag inte alls kommer klicka på några bilder, förutom när jag som vanligt klickar på en bild av misstag för att komma till artikeln.
av wehooo, söndag 17 februari 2008 kl 12:53
Mr. Apple
Ni får gärna lägga rubikerna ovanför senaste kommentar... Lättare att läsa då.
av Mr. Apple, söndag 17 februari 2008 kl 12:59
Roger Åberg
wehooo: som sagt, vi är medvetna om att vi har en bit kvar. en bra bit. jag jobbar på att få en ny version av skoda-bannern som ska kräva mindre CPU! och det blir iaf en banner mindre i morgon :)
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 12:59
makasu
Ang. bildvisaren: Problemet jag upplever är att jag ofta vill se en förstoring av den bilden som är postad. Har jag scrollat ner i en avdelning och klickar för att se en stor bild kommer jag in på en ny sida, finns där då även massa thumbs klickar jag även på dessa. Sen vill jag naturligvis gå tillbaka och fortsätta i den avdelningen jag var i. Dvs, en massa back, back, back-klickande. Hade jag klickat på topnavigeringen kommer jag överst och det är lite irriterande, för man vill ju fortsätta där man var. Visst jag kan ctrl-klicka upp det jag vill kolla på, men känns inte som man ska behöva det. Jag förstår problematiken med pageviews också från er sida, men användarmässigt vore det nog bättre att visa alla thumbsen i alla posts direkt, och vid klick på dessa ser man en förstorad bild som lägger sig över på sidan i ett lager. där kan man sedan klicka nästa/föregående/stäng. Då kan man enkelt scrolla vidare neråt i avdelningen utan några back-klick. Sorry för ranten men svårt att förklara ibland :)
av makasu, söndag 17 februari 2008 kl 13:10
Wille Wilhelmsson
Strax, Mr Apple... :)
av Wille Wilhelmsson, söndag 17 februari 2008 kl 13:12
Roger Åberg
makasu: jag hajar. och fixar strax. det kommer att dyka upp en länk under bilden i bildspelet som leder tillbaka till startsidan och den sätter vi ett ankare på så att man kommer ner till just den artikeln. Skitbra input, tack!
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 13:21
Mr. Apple
Yippie.

Kan inte vara lätt att jobba för feber nu, många munnar att mätta!
av Mr. Apple, söndag 17 februari 2008 kl 13:27
Wille Wilhelmsson
Jodå, Mr. Apple, fortfarande riktigt roligt... ;)
av Wille Wilhelmsson, söndag 17 februari 2008 kl 13:30
Roger Åberg
Mr. Apple: lätt är ingen utmaning ;)
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 13:53
paq
Skulle ni kunna plocka bort från era sidor..? Händer ibland när man låtit en febersida vara ett tag och sedan börjat kolla på ett filmklipp på sidan så laddas hela sidan om och man måste börja ladda om youtube-klippet på nytt.

Texten "Tack för din kommentar!", ska den verkligen stå där innan jag ens börjat kommentera? :P
En liten ändring jag gärna skulle vilja se är att man ändrar tabindex på formulärfälten när man ska kommentera så att de går i ordningen E-post, Lösenord, "Kom ihåg mig", kommentar och därefter Smeknamn ovh "Jag kodkänner...". Känns mer logiskt då kommentaren hör ihop med inloggningen och det går lite snabbare att kommentera då ;)

Och så kanske jag skulle göra er uppmärksamma på att det i fredags dök upp en väldans massa dubletter i era RSS-feeds.
av paq, söndag 17 februari 2008 kl 14:42
paq
Och då jag inte kan redigera mitt inlägg så behöver jag förtydliga att det är _meta http-equiv="refresh" content="1000"_ jag gärna ser att ni plockar bort ;) Men taggen försvann ur mitt inlägg, förmodligen som en säkerhetsåtgärd. Ett bättre tips är att omvandla potentiell skadlig html-kod eller andra taggar i kommentarer till läsbart format ( < blir < osv..) istället för att plocka bort dom.
av paq, söndag 17 februari 2008 kl 14:47
Roger Åberg
paq: självklart. någon måtta får det vara på sidvisandet. Nu laddas sidorna om en gång i timmen!
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 14:51
Roger Åberg
tack för din kommentar ska bort såklart. Bugg.
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 14:52
Raz
För att den nya bildvisningsfunktionen ska vara ok så måste ni kanske snabba upp era sidor litegrand, göra dom mindre tungladdade. Det var toppen förut när man kunde kolla bildspelet utan att behöva ladda om sidan för varje ny bild. Med det nya upplägget orkar man inte ens klicka upp den förstsa bilden i "bildspelet" i större format...

// Gubbe på Östermalm
av Raz, söndag 17 februari 2008 kl 16:22
Sälen
tangentbordskommande vid bildvisning, är det något som kommer tillbaka? Var ruggit skönt att kunna gå fram och tillbaka förr..
av Sälen, söndag 17 februari 2008 kl 16:22
Sälen
kommando ska det naturligtvis stå! Är redigeringen borttagen med?
av Sälen, söndag 17 februari 2008 kl 16:25
Roger Åberg
Sälen: ah, det vore guld! skriver upp det på listan!
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 16:46
Roger Åberg
Redigeringen ska komma tillbaka förresten!

av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 16:47
S M
rajrajra
av S M, söndag 17 februari 2008 kl 17:11
per
kan ni inte flytta "du är inloggad" från artiklarna till höger, eller byta storlek på nån av dem så de är lättare att särskilja
av per, söndag 17 februari 2008 kl 18:10
Roger Åberg
per: artikellistan under inloggningen kommer att göras om!
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 19:52
paq
Bara jag som märker av att Feber är nere lite då och då...?

Dessutom hände skummaste grejen när jag skulle kolla denna feber-sida (se länk). Det verkar som att alla kommentarer från alla möjliga inlägg dyker upp där men ingen information om någon grill till bilen. :P
av paq, söndag 17 februari 2008 kl 19:59
ReQuaker
En sak jag har märkt är att den sistskrivna kommentaren inte syns. Vet inte om ni har fixat det ännu, hoppas bara inte att det endast är för min burk - fan vad less jag skulle bli då. Nyss installerat om skiten.

Får se hur det blir med denna kommentar. Var lite lustigt att man såg en kommentar under "Senast diskuterat" men att den sedan inte fanns med bland kommentarerna, just förrens man själv skrivit sin. Då var det istället ens egen kommentar som inte syntes.
av ReQuaker, söndag 17 februari 2008 kl 20:02
ReQuaker
Nu kom den upp iaf.. hm.. Haha paq =) grymt ju
av ReQuaker, söndag 17 februari 2008 kl 20:05
Roger Åberg
Nä, det är inte bara ni. Det kommer och går lite random vilket är GRYMT irriterande.

paq: den där länken är MAJOR konstig. :D
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 20:17
iCrap
Ni borde återgå till enkelheten och sätta fokus på texten istället för bildmaterialet. Titta bara på blocket, dom har verkligen lyckats förvalta sitt enkla ursprung. Och det är därför dom är störst idag. Så här såg macfeber ut i 2005 web.archive.org/web/20050123004406/http
av iCrap, söndag 17 februari 2008 kl 20:24
Roger Åberg
helt rätt iCrap, enkelhet is the shit. Har försökt styra upp vänsterspalten i dag och den känns bättre. Högerspaltens usla puffar kommer att ryka inom kort och det ska bli lugnare och trevligare där också.

men bilder är sjukt viktigt för oss och är väldigt prioriterat. man vill ju trots allt se det vi skriver om också.
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 20:38
Zooza
Knappen på loggain i högerspalten är inte i sync med rutan bakom, bara så ni vet :)
av Zooza, söndag 17 februari 2008 kl 20:55
elajt
"jag jobbar på att få en ny version av skoda-bannern som ska kräva mindre CPU! och det blir iaf en banner mindre i morgon :)"

En banner mer eller mindre...man adblockar ju all sån skit ändå ;)
av elajt, söndag 17 februari 2008 kl 20:59
Roger Åberg
Zooza: jag vet, har inte hunnit dit :)
av Roger Åberg, söndag 17 februari 2008 kl 21:20
acros
Det vore grymt om man kunde få bildspelen i Piclens..

Det är en plugin till Firefox (finns till andra browsers också) som låter en se bildspelen på ett riktigt schysst sätt, men jag vet inte om det är realistiskt att genomföra ett sånt projekt. Ni har väl lite mer prioriterade grejer att göra.. :)
av acros, söndag 17 februari 2008 kl 21:51
Youhouel
Varför står det Din guide till det mesta? Feber är väl ingen guidesida?
av Youhouel, måndag 18 februari 2008 kl 00:05
Molgamus
Jag vill ha:
Bildvisning med piltangenterna och esc
Snabb-laddade sidor
Mer som feber 2005!

Vill inte ha:
Bildnavigering med musklick
Inget flashigt reklamtjaft :P

av Molgamus, måndag 18 februari 2008 kl 00:12
Andyreas
Roger i senaste nummret av Datormagazin skrev de om thickbox. Jag gissar att du redan har koll på de men annars vore det väl klockrent för att hantera bilderna? Om det nu inte var de ni använde innan.

Sen måste jag även (som första person av 80!!) påpeka att ni måste fixa RSS-flödena. Det är säkert lågprioriterat från er sida eftersom det inte hänt så mkt där, varför vet jag inte. Men jisses vad dubbletter och förseningar det skickas ut den vägen. Supertråkigt då feber annars är en av de mest besökta sidorna från min sida.

Tack för ett bra jobb annars!
av Andyreas, måndag 18 februari 2008 kl 08:42
Roger Åberg
Andyreas: Hmm, vi använder Feedburner för våra RSS:er och det gör ju halva världen så det verkar skumt.

Gäller det alla feeds eller är det olika konstigt på olika feeds?
av Roger Åberg, måndag 18 februari 2008 kl 09:28
Slowmove
älskar högersidan nu där det inte är bilder utan endast rubriker och antal kommentarer
av Slowmove, måndag 18 februari 2008 kl 10:50
Roger Åberg
Slowmore: Gott. Det kommer lite puffar där vi kommer att lyfta upp material som vi gillar extra mycket, men senaste-listan kommer att vara rubriker i fortsättningen.
av Roger Åberg, måndag 18 februari 2008 kl 10:56
fuzcoden
nu känner jag mig nödd att komma in i diskussionen...

högerspalten var bättre MED bilder, då man snabbare kan bilda sig en uppfattning huruvida en nyhet är intressant eller inte...däremot gillar jag att man nu ser vilken avdelning artikeln står i, även om detta kan stå lite större och tydligare

är det inte bättre med en bildvisning som lägger sig över sidan - utan att ändra sidans utseende - med ett klick och försvinner lika lätt, än en "lösning" där man plötsligt måste scrolla ner för att läsa artikel eller kommentarer? det här med att navigera i bildspel med piltangenterna är ju sällan särskilt nödvändigt, då maxantalet bilder är 3 st i snitt...
av fuzcoden, måndag 18 februari 2008 kl 11:05
ReQuaker
Vart kom röstningen ifrån? - rätt cool grej men.. känns som den borde ligga i artikeln (längst ned) och inte helt utanför och se ut som extra-kod eller nåt. Sen verkar den inte visa resultatet heller :P

av ReQuaker, måndag 18 februari 2008 kl 20:55
Mr. Apple
När man skriver inlägg så är det OFTA OFTA de inte registeras och visas första gången utan då skriver man samma inlägg igen och klickar på Posta kommentar och då blir det dubletter.
av Mr. Apple, måndag 18 februari 2008 kl 21:30
Mr. Apple
När man skriver inlägg så är det OFTA OFTA de inte registeras och visas första gången utan då skriver man samma inlägg igen och klickar på Posta kommentar och då blir det dubletter.
av Mr. Apple, måndag 18 februari 2008 kl 21:31
Mr. Apple
HAHAHAHAHAHA. Som nu!!!
av Mr. Apple, måndag 18 februari 2008 kl 21:31
ZerOne
Lies! Jag tror bara du skulle försöka bevisa din poäng med en fejk dubbelpost!
av ZerOne, måndag 18 februari 2008 kl 21:45
Mr. Apple
Såklart att det är du som tror det också :P Nej, men däremot så lärde jag mig efter att en gång ha skrivit ett ganska långt inlägg som försvann att kopiera inlägget snabbt innan man postar. Då är man garderad...
av Mr. Apple, måndag 18 februari 2008 kl 21:54
ZerOne
Oftast funkar det ju bra med back också, fast kanske inte på en Mr.Apple dator? (hihih ze phun!)
av ZerOne, måndag 18 februari 2008 kl 22:04
ZerOne
Okej, vad tusan har ni gjort med feber? Sen början med detta har feber bara blivit sämre före varje dag som går och nu är feber oåtkommligt större delen av de gånger man försöker. Jag blir förvånad om jag hinner skriva denna kommentar och posta den innan feber går ner igen.
Hade ju varit bra om ni skrev vad problemet är för nu är det bara löjligt och frustrerande att försöka besöka er.
av ZerOne, torsdag 21 februari 2008 kl 15:56
walles
När blir ni klara med uppdateringen? Om man går till feber.se med sin iphone så verkar det vara en statisk sida som aldrig blir uppdaterad.

För nån månad sedan hade ni en speciell ihone version av feber, när kommer den tillbaks?

av walles, lördag 23 februari 2008 kl 08:58
Kommentera artikeln







+ Per månad 39 kr Betala löpande per månad. Ingen bindningstid. Starta prenumeration Per år 299 kr Enklast och billigast, bara 25 kronor i månaden. Betala löpande per år. Ingen bindningstid. Prova 14 dagar gratis innan du bestämmer dig. Starta gratis provperiod Engångsköp 349 kr Slipp återkommande betalningar, betala ett år i taget. Betala med kort eller Swish. Köp utan prenumeration