Använd bilen som stativ
Risky business
Någon, som inte bryr sig speciellt mycket om sin utrustning, har montera en kamera på bilen. Filmen är från testkörningen och instruktionerna hittar du om du följer länken.
iwsti.com
Foto,
Övrigt,
diy,
bil
Via
Make
37.1°
0
mån. 29 sep 2008, 11:57
2 kommentarer till artikeln
Lite stenskott på det där så, mums :D
För övrigt rätt coolt, men jag hade aldrig vågat bygga en själv.
av Amnell, måndag 29 september 2008 kl 12:20
"what can possibly go wrong?"
På med en flexiskiva framför kameran bara så är det bara att ösa. :)
av Ybran, måndag 29 september 2008 kl 12:57
Kommentera artikeln
+
Per månad
39 kr
Betala löpande per månad. Ingen bindningstid.
Starta prenumeration
Per år
299 kr
Enklast och billigast, bara 25 kronor i månaden. Betala löpande per år. Ingen bindningstid.
Prova 14 dagar gratis innan du bestämmer dig.
Starta gratis provperiod
Engångsköp
349 kr
Slipp återkommande betalningar, betala ett år i taget. Betala med kort eller Swish.
Köp utan prenumeration