"ooh, de är så våldsamma, å man får fyrkantiga ögon av dator/tv-spel. Om man spelar datorspel så går man ut på gatan i verkliga livet å hugger ner någon.." Låter det patetiskt? Sån syn har en del på spel tyvärr. Men det man inte vet någonting om klagar man ju också gärna på å klankar ner på.
Till alla er gråhåriga, långrandiga och missnöjda-med-livet fjantar som snart sitter på ålderdomshemmet å sörplar ärtsoppa med löständer i: Sluta klaga på den morderna tidens underhållning - för ni kommer ALDRIG kunna stoppa den. TV/datorspel är en livsstil, en hobby, en glädje, en tröst för miljoner människor varje dag. Ja länge leve den digitala åldern och undan med "Fia-med-knuff" innan jag spyr.




