The Last of Us Part 2 får ett inofficiellt flerspelarläge
En moddare fixar det Naughty Dog hoppade över
Det blev aldrig något flerspelarläge i The Last of Us Part 2 från Naughty Dog men det hindrade inte entusiaster från att modda in ett eget sådant läge. Det är moddaren Speclizer som sedan någon halvår tillbaka kokat ihop en egen variant för Windows-versionen av spelet.I klippet ovan kan man se hur långt projektet har kommit, som både använder miljöer direkt från originalspelet och helt nya, specialbyggda kartor. Man kan också se att projektet fortfarande är i ett relativt tidigt stadium så det har en del tekniska skavanker.Men hur som helst är det helt klart ett imponerande bygge.Speclizer har som ambition att släppa modden publikt under september månad.
polygon.com
Spel,
PC,
The Last of Us,
Naughty Dog,
Speclizer,
Modd,
Windows,
Spelutveckling
38.1°
0Frode Wikesjö
idag kl 11:30
+
Per månad
39 kr
Betala löpande per månad. Ingen bindningstid.
Starta prenumeration
Per år
299 kr
Enklast och billigast, bara 25 kronor i månaden. Betala löpande per år. Ingen bindningstid.
Prova 14 dagar gratis innan du bestämmer dig.
Starta gratis provperiod
Engångsköp
349 kr
Slipp återkommande betalningar, betala ett år i taget. Betala med kort eller Swish.
Köp utan prenumeration