Teknik Motor Samhälle Spel Popkultur Fritid Tjock Tester Dagens fråga Tipsa! Skaffa Feber+ Mitt konto
Hetaste
Senaste
The Last of Us Part 2 får ett inofficiellt flerspelarläge En moddare fixar det Naughty Dog hoppade över Video till The Last of Us Part 2 får ett inofficiellt flerspelarläge Det blev aldrig något flerspelarläge i The Last of Us Part 2 från Naughty Dog men det hindrade inte entusiaster från att modda in ett eget sådant läge. Det är moddaren Speclizer som sedan någon halvår tillbaka kokat ihop en egen variant för Windows-versionen av spelet.I klippet ovan kan man se hur långt projektet har kommit, som både använder miljöer direkt från originalspelet och helt nya, specialbyggda kartor. Man kan också se att projektet fortfarande är i ett relativt tidigt stadium så det har en del tekniska skavanker.Men hur som helst är det helt klart ett imponerande bygge.Speclizer har som ambition att släppa modden publikt under september månad. polygon.com Spel, PC, The Last of Us, Naughty Dog, Speclizer, Modd, Windows, Spelutveckling
38.1° 0 Frode Wikesjö Frode Wikesjö
idag kl 11:30
+ Per månad 39 kr Betala löpande per månad. Ingen bindningstid. Starta prenumeration Per år 299 kr Enklast och billigast, bara 25 kronor i månaden. Betala löpande per år. Ingen bindningstid. Prova 14 dagar gratis innan du bestämmer dig. Starta gratis provperiod Engångsköp 349 kr Slipp återkommande betalningar, betala ett år i taget. Betala med kort eller Swish. Köp utan prenumeration