inte den bästa versionen (känns som hans första gång), bildspelet som bara heter "Alcohol" är den bästa...tycker jag^^
av fuzcoden, söndag 21 oktober 2007 kl 22:36
Riktigt rolig. Gissade rätt på sista spriten. Man kan inget annat än att både hata å älska den ;)
av CrowbaR, söndag 21 oktober 2007 kl 22:36
känns som en remake på en gammal sketch som magnus o brasse läste upp någon gång på 70-80talet? :) som säkert e en remake den med...
av Kossan, söndag 21 oktober 2007 kl 23:03
Vilken Magnus & Brasse i sin tur snodde från en annan komiker.
av Bosse Bus, söndag 21 oktober 2007 kl 23:21
Alla tror fan dom är komiker
av Strang3, måndag 22 oktober 2007 kl 00:36
synd att de inte e hela skämtet.. sista 15 sek hittar ni där:
www.youtube.com
av jericho, måndag 22 oktober 2007 kl 01:11
Tack Jericho :)
av HB , måndag 22 oktober 2007 kl 07:49
nemas :)
av jericho, måndag 22 oktober 2007 kl 23:42
Kommentera artikeln
+
Per månad
39 kr
Betala löpande per månad. Ingen bindningstid.
Starta prenumeration
Per år
299 kr
Enklast och billigast, bara 25 kronor i månaden. Betala löpande per år. Ingen bindningstid.
Prova 14 dagar gratis innan du bestämmer dig.
Starta gratis provperiod
Engångsköp
349 kr
Slipp återkommande betalningar, betala ett år i taget. Betala med kort eller Swish.
Köp utan prenumeration