First Person Lover och Emojis från BRIS vinner Guldägg
Reklambranschen har delat ut priser för årets bästa reklam

Igår hade reklambranschen sin stora prisgala Guldägget där man delar ut priser för bästa reklam inom diverse kategorier.
Två vinnande kampanjer som vi skrivit om här tidigare var de ledsna emojisarna från BRIS som tog hem ett guldägg i kategorin "Integrerat" och dataspelet "First Person Lover" från Björn Borg som fick ett guldägg i innovations-kategorin.
Båda kampanjen för BRIS och för Björn Borg är framtagna av reklambyrån Garbergs. Vill ni kolla in vinnarna i de andra kategorierna hittas de på länken nedan.
Ledsna emojis
Ny kampanj från BRIS

Svenskt spelföretag utannonserar spel med stort kärleksfokus
Love is all around me

Gör folk nakna med kärlek
First Person Lover är ingen hit

Björn Borg kör parodi på Apples keynote
Visar upp vapen från sitt kommande kärleksspel
