m
Innehåller annonslänkar
Dagens deal, utvald av Feber!
Jämför priser
Razer BlackWidow tangentbord kostar nu bara 999 kr (tidigare 1449 kr)

LinusTechTips tycker till om Nvidia RTX 3070
Det gör även andra techtubers

Nvidia presenterade nya RTX 30-serien tidigare i år och åsikter har redan levererats om RTX 3080 och RTX 3090, men nu är det dags för lillasyskonet 3070 att hamna under luppen. LinusTechTips har fått leka med kortet ett tag och har nu släppt en video där det pratas om hur bra det är. För att göra en lång historia kort presterar RTX 3070 bättre, eller i vissa fall på samma nivå, som RTX 2080 Ti, speciellt när det kommer till ray tracing-prestanda. I renderingsmjukvara presterar kortet också riktigt bra och kan rendera saker snabbare än 2080 Ti. Inte illa pinkat för ett kort på 6-7 lax. Nedan hittar ni fler åsikter om grafikkortet från Dave Lee, JayzTwoCents, Hardware Unboxed och BitWit. Nvidia RTX 3070 kommer börja säljas på torsdag. Tumnagel
38.3°
+
André Stray
0

Ubisoft snackar next gen-uppdateringar till kommande spel
Inte helt oväntat levereras en bättre upplevelse

Ubisoft har ett gäng titlar på ingång de kommande månaderna och samtliga spel kommer släppas till både nuvarande konsolgeneration samt nästa. Något som varit lite oklart är vilka förbättringar next gen-versionerna av spelen kommer få, men nu har Ubisoft levererat ett omfattande blogginlägg med denna info. Mer specifikt handlar det om spelen Watch Dogs: Legion, Assassinx27s Creed Valhalla, Immortals Fenyx Rising, Far Cry 6, Riders Republic, Just Dance 2021 och Rainbow Six Siege som kommer dra nytta av den extra krämen de nya konsolerna har att erbjuda. Bland annat kommer Watch Dogs: Legion till next gen ha ray tracing-stöd, Assassinx27s Creed: Valhalla kommer rulla i 4K/60fps och Rainbow Six: Siege kommer kunna spelas i 4K/120fps. En extra trevlighet är spelare som köper current gen-versionerna av spelen kommer kunna uppgradera till next gen-versionen helt gratis. Samtliga nymodigheter i next gen-versionerna av Ubisofts kommande spel hittar ni här nere till vänster och i faktarutan har ni en mer kortfattad version. Tumnagel
38.5°
+
André Stray
0

Ubisoft släpper PC-fokuserad video Watch Dogs: Legion
Snackar ray tracing och andra justeringar

Sitter du på PC och är sugen på att kasta dig in i den smått kaotiska framtidsversionen av London i Watch Dogs: Legion? Då kan videon ovan vara rätt intressant. I videon får utvecklarna av PC-versionen av spelet möjlighet att prata om vad PC-spelare kommer kunna vänta sig på inställningsfronten. Mer specifikt pratas det lite ray tracing samt möjligheten att göra en rad olika justeringar för att få spelet att rulla optimalt på din burk. Watch Dogs: Legion kommer släppas 29 oktober till PC, PS4 och Xbox One samt Stadia. Next gen-uppdateringar kommer finnas tillgängliga när next gen-konsolerna släpps. Tumnagel
37.2°
+
André Stray
0

Insomniac snackar mer Spider-Man: Remastered
Peter Parker ser inte längre ut som ett rävgryt i ansiktet

Spider-Man: Remastered kommer bli tillgängligt vid sidan av Spider-Man: Miles Morales, vilket är en releasetitel till Playstation 5. Vad som förbättrats i den nya versionen av spelet har varit okänt, men nu har Insomniac gett oss lite mer information om remastern. Inte helt oväntat kommer den nya versionen av spelet dra nytta av kraften Playstation 5 har att erbjuda och de största nyheterna är ray tracing, bättre skuggning och förfinade texturer på byggnader och karaktärer. Insomniac har även förbättrat spegelbilder från byggnader i spelet för att göra dessa mer realistiska. Utöver det kommer spelet även kunna köras i ett performance-läge där vi får svinga runt i New York i 60fps. Även Peter Parkers ansikte har fått lite kärlek och Insomniac har gjort nya ansiktsscanningar av skådisen Ben Jordan och implementerat dessa Parkers karaktärsmodell för att bättre matcha röstskådespelaren Yuri Loventhal inspelningar. I originalversionen hade utvecklarna modellerat Parker efter skådespelaren John Bubniak, men i alla fall jag kände att det var en rätt risig modellering. Något som kanske är viktigare än den tjusigare kommer remastrade versionen med tre nya dräkter Spindelmannen kan bära i spelet, vilket alltid är trevligt. Ovan har ni en titt på nya versionen av Peter Parker och nedan ser ni gameplay från performance-läget. Tumnagel
38.1°
+
André Stray
0

Digital Foundry jämför ray tracing på RTX 3080 med RTX 2080 Ti
Nya kortet är bättre

RTX-korten lanserades för två år sedan och med de nya korten fick användare tillgång till flådig ljussättning i spel via ray tracing. Det har hänt en hel del sedan dess och Nvidia har släppt nya RTX-kort i 30-serien och Digital Foundry har tagit en ordentlig titt på hur RTX 3080 presterar på ray tracing-fronten jämfört med det äldre RTX 2080 Ti. Och håll i hatten nu. Det nya kortet presterar bättre. Värt att nämna är att det inte är några natt- och dag-skillnader mellan resultatet från de olika korten, men RTX 3080 verkar ändå ge en stabil bump i FPS när ray tracing-effekterna dras upp. Tumnagel
39.0°
+
André Stray
0

Gamla Spider-Man-saves kommer inte lira på PS5-versionen
Bara att börja om från början

Vid sidan av den fristående expansionen Spider-Man: Miles Morales kommer även en remastrad version av Spider-Man från 2018 att släppas. Den nya versionen av spelet drar nytta av den extra krämen Playstation 5 har att erbjuda, vilket betyder ray tracing, snabbare laddningstider samt stöd för haptisk feedback i nya Dualsense-kontrollen. Har du lirat PS4-versionen av spelet och tänkt fortsätta på PS5 så har vi dock lite dåliga nyheter. Sparfiler från den gamla versionen kommer inte lira med nya versionen av spelet, så spelare är tvungna att börja om helt från början. Spider-Man är ett riktigt vasst spel och är en fröjd att lira, så det är egentligen inget problem att behöva börja om från ruta ett med den nya versionen. Det är heller inget större problem för spelare som redan betat av spelet till fullo, då dessa troligtvis endast kommer lira Miles Morales-expansionen utan att röra originaltiteln på PS5. Kort sagt så är detta inte världens största problem egentligen, men det kan leda till strul med andra PS4-titlar som man vill fortsätta spela på PS5. Den nya konsolen kommer vara bakåtkompatibel med massvis med PS4-titlar och det hade ju varit trevligt att kunna fortsätta lira dessa på PS5 utan att behöva börja om från början. Det kan dock hända att fallet med den nya versionen av Spider-Man är unikt för det spelet och vi håller tummarna att så är fallet. Sony lär klargöra inom kort hur läget med överföring av sparfiler ser ut. Tumnagel
32.2°
+
André Stray
0

Crysis Remastered ute nu
Will it run Crysis? Ja!

Nu är spelet äntligen här! Eller på PC och konsol, för att vara exakt. Crysis Remastered har släppts till PC, Xbox One och PS4 och kommer med en rad förbättringar som ray tracing-effekter, bättre ljuseffekter och PC-spelare kan kräma upp spelet till 8K. Bonusvideo nedan där LinusTechTips-gänget lirar Crysis Remastered med nya RTX 3080. Tumnagel
38.2°
+
André Stray
0

Devil May Cry 5: Special Edition blir releasetitel till PS5
Uppgraderad version kommer även till Xbox Series X | S

Devil May Cry 5 släpptes förra våren och erbjöd ett ordentligt actionspäckat äventyr, men med nästa konsolgeneration är det tydligen dags att återuppleva spelet. Under gårdagen presenterades Devil May Cry 5: Special Edition som kommer med en riktigt trevliga uppgraderingar som möjligheten att spela i 120fps eller i 4K med 30fps, med svårare svårighetsgrad, turbo-läge samt som karaktären Vergil. Och givetvis lite ray tracing. Devil May Cry 5: Special Edition kommer släppas till PS5 19 november. Huruvida Xbox Series X | S-versionen släpps samtidigt eller tidigare är för tillfället okänt. Vergil kommer släppas som DLC till Devil May Cry 5 till Xbox One, PS4 och PC vid ett senare tillfälle. Tumnagel
37.2°
+
André Stray
0

Kika på Crysis Remastered i 8K
I krävande Can It Run Crysis?-läget

Crysis Remastered kommer släppas 18 september till PC, PS4 och Xbox One och en ny trailer för spelet har släppts där Crytek visar hur spelet kan se ut på rackarns kraftfulla datorer. Mer specifikt får vi se spelet rulla i 8K-upplösning i det tyngsta grafikläget Can It Run Crysis?, vilket enligt utvecklarna ska vara kämpigt även för datorer som kör Nvidias nya RTX 3090-kort. Trailern visar bland annat upp Cryteks imponerande SVOGI-teknik, vilket står för sparse voxel octree global illumination, som praktiskt taget är mjukvarubaserad ray tracing och ska förbättra ljusupplevelsen i spelet rejält. Tumnagel
38.0°
+
André Stray
0

AMD håller låda 28 oktober
Fokus på RDNA 2 och Radeon RX 6000-serien

Nyligen presenterade Nvidia sina nya grafikkort i RTX 30-serien och inom kort kommer AMD kontra med sina nya värstingkort. AMD har meddelat att de kommer köra sin presentation 28 oktober och då kommer det pratas om nya Radeon RX 6000-serien som använder RDNA 2-arkitektur för att leverera hårdvaruaccelererad ray tracing och variable rate shading. Detta är inte den enda hårdvarufesten AMD kommer anordna i oktober. Redan 8 oktober kommer köra en presentation och då kommer nya Ryzen-processorer visas upp som baseras på nya Zen 3-arkitekturen. Tumnagel
40.6°
+
André Stray
0

Digital Foundry tar en titt på Crysis Remastered
Hur ser ray tracing ut på konsol?

Nästa vecka kommer Crysis Remastered släppas till PC, PS4 och Xbox One och Digital Foundry har fått besöka utvecklarna för att undersöka hur konsolversionen av spelet presterar. Mer specifikt är det Xbox One X-versionen av spelet som hamnar under luppen och den versionen levererar ett förvånansvärt bra ray tracing-resultat, även om det finns begränsningar som att upplösningen sänks till runt 1080p när ray tracing är aktiverat. Tumnagel
38.2°
+
André Stray
0

Microsoft släpper video om Xbox Series S
Konsolen släpps 10 november

Tidigare idag bekräftade Microsoft äntligen existensen av deras andra next gen-konsol Series S. Då fick vi se hur enheten såg ut och att den skulle kosta 299 dollar när den börjar säljas i USA. Nu har gänget gett oss mer info om konsolen i en ny video och denna kan ni skåda ovan. För att sammanfatta är Series S 60 procent mindre än Series X, men kommer ändå med flåidgheter som snabb SSD på 512GB för minimala laddningstider och snabba spelstarter, stöd för 120fps i 1440p, Ray tracing variabel refresh rate samt saknar skivläsare. Microsoft Series S kommer släppas 10 November och priset kommer ligga på 3595 kronor. Tumnagel
47.9°
+
André Stray
0

Witcher 3 får gratis next gen-uppgradering
Uppdateras med flådigheter som ray tracing

Trodde du att du var klar med The Witcher 3? Det kan du glömma, för CD Projekt RED har berättat om sina uppgraderingsplaner för spelet. The Witcher 3: Wild Hunt släpptes 2015 och nu har utvecklarna berättat att vi kommer kunna fortsätta spela mästerverket på next gen-konsoler och dra nytta av den nya krämen konsolerna har att erbjuda. Uppgraderingen kommer bli tillgänglig utan extra kostnad för ägare av spelet, men det kommer även släppas en komplett version av spelet till next gen-konsolerna. Den uppgraderade versionen kommer kunna dra nytta av den extra prestandan som erbjuds och spelet kommer få flådigheter som ray tracing-stöd samt erbjuda snabbare laddningstider tack vare konsolernas SSD-enheter. Det är inte bara konsol-ägare som kommer få dessa flådigheter, utan även PC-spelare. Tumnagel
57.5°
+
André Stray
0

Nvidia presenterar RTX 3090
Grafikkortet som fixar 8K i 60 fps

Igår höll Nvidia en stor presentation och precis som väntat så visade företaget upp sitt första grafikkort med den så kallade Ampere-arkitekturen. Det handlar om grafikkortet RTX 3090 som Nvidia uppger ska stödja spelande i 8K i 60 fps. RTX 3090 ska vara 50 procent snabbare än Titan RTX och är försett med 10.496 CUDA-kärnor och 24GB med GDDR6X RAM. Det handlar om ett väldigt stort grafikkort som kommer att ta upp tre stycken kortplatser i datorn det installeras i. Nvidias senaste grafikkort kommer även att bli ett av de första som har stöd för HDMI 2.1. Att kortet är stort och tar upp hela tre PCI-platser i din datamaskin är inte den enda nyheten, utan Nvidia ska även vara bättre på att hantera ray tracing. Detta då arkitekturen Ampere ska vara mer effektiv än föregångaren samt att Nvidia lagr till fler shaderprocessorer i 3000-serien, vilket tillsammans ska ha dubblat RTX-prestandan jämfört med förra generationens grafikkort. Nvidia RTX 3090 kommer att kosta cirka 1500 dollar i USA. Här i Sverige släpps grafikkortet 24 september men vad det kommer att kosta här finns det än så länge inga uppgifter om, men det spekuleras att priset landar på runt 17.000 kronor i vårt avlånga land. RTX 3080 kommer släppas lite tidigare och kommer bli tillgängligt 17 september och priset väntas landa norr om 7000 kronor medan minstingen RTX 3070 kommer i oktober för 5500 kronor. I klippet nedan snackar CNET lite mer om Nvidia RTX 3090 och dess småsyskon RTX 3070 och RTX 3080. Nedan har ni lite trailers för spel som kommer dra nytta av nya RTX-tekniken. Tumnagel
50.0°
+
Wille Wilhelmsson
0

Här är allt Microsoft visade upp på sin Xbox-show
Forza! Psychonauts 2! The Gunk!

Igår kväll körde Microsoft en ordentlig spelshow och levererade trailers och nyheter som stillade hungern för Xbox-fans. Vi har lagt upp artiklar om några av titlarna, bland annat Halo Infinite, Fable, Warhammer 40K: Darktide och Obsidians nya Avowed, och nedan kan ni läsa om resterande titlar som presenterades. Pallar ni inte läsa och hellre vill showen i sin helhet, i krisp 4K-upplösning med 60 fps, så kan ni dra igång videon ovan. Tumnagel
39.9°
+
André Stray
0

Spider-Man: Miles Morales kan rulla i 4K/60 fps
Välj mellan tjusig grafik eller fler bilder per sekund

Insomniac bestämde sig för att leverera lite Spider-Man: Miles Morales-relaterade nyheter sent igår. Mer specifikt berättar utvecklarna att det kommande spelet kommer kunna köras i Performance Mode som låter dig lira med 4K-upplösning med 60 bilder per sekund. För att nå 4K/60 fps lär Performance-läget avaktivera några av de tjusigare effekterna som ray tracing. 60 fps är ju förstås kalas, men man vill ju se vad Playstation 5 kommer kunna leverera på grafikfronten. Jag skulle nog hellre vilja se möjligheten att dra ner upplösningen en skvätt för att kunna kombinera tjusiga effekter och hög fps än att välja mellan spellägen som gör att spelet är snyggt eller rullar på bra. Spider-Man: Miles Morales släpps runt jul vid sidan av Playstation 5. Tumnagel
39.1°
+
André Stray
0

Demon's Souls får en remake till PS5
Trevligt!

Sony levererade lite överraskningar i trailerform under sin spelshow. Bland annat meddelade gänget att en ny version av klassiska Demonx27s Souls är på ingång till Playstation 5 och en trailer för den nya versionen kan ni kika på ovan. From JAPAN Studio and Bluepoint Games comes a remake of the PlayStation classic, Demonx27s Souls. This remake invites players to experience the original brutal challenge, completely rebuilt from the ground up and masterfully enhanced with a new “Fractured Mode." In addition to beautiful shadow effects and ray tracing, players can choose between two graphics modes while playing: one focused on fidelity, and one focused on frame rate. Coming to PlayStation 5. Tumnagel
42.1°
+
André Stray
0

Nytt Ratchet & Clank på ingång!
Ratchet & Clank: Rift Apart

Det är inte nog med att Insomniac har ett nytt Spider-Man-spel på ingång, gänget kommer även leverera ett sprillans nytt Ratchet & Clank-äventyr. Det nya spelet går under namnet Ratchet & Clank: Rift Apart och ska enligt utvecklarna vara ett nytt äventyr för duon som kommer dra nytta av vad Playstation 5 har att leverera, som bland annat ray tracing-ljussättning. När Ratchet & Clank: Rift Apart släpps är för tillfället okänt, men vi uppdaterar om/när den informationen dyker upp. Som en bonus har ni lite gameplay från spelet nedan. Tumnagel
45.4°
+
André Stray
0

Crytek presenterar Crysis Remastered
Kommer få spelhårdvara att smälta i sommar

Igår råkade Crytek spoila sin egen överraskning genom att publisera en sida för Crysis Remastered lite i förtid, men nu har spelets presenterats officiellt. Crytek har bekräftat att spelet kommer släppas i sommar och kommer vara spelbart på PS4, Xbox One, PC och Nintendo Switch. Den nya versionen av spelet har Crytek tagit fram tillsammans med Saber Interactive, som tidigare jobbat med Switch-versionen av Witcher 3. Den remastrade versionen kommer komma med lite tjusigare grafik som bland annat stöd för mjukvarubaserad ray tracing, vilket kommer erbjuda en lite mer visuell upplevelse. Tumnagel
44.0°
+
André Stray
0

Nu kan du lira Minecraft med ray tracing
Om din datamaskin pallar det förstås

Vi har tidigare skrivit om att Minecraft kommer få officiellt stöd för ray tracing och nu är det möjligt för folk med rackabajsare till grafikkort att testa den nya visuella upplevelsen. Ray tracing-funktionen går att testa precis nu via Xbox Insider-programmet och sedan kommer du kunna få tillgång till det visuella spektaklet genom att köra Bedrock-versionen av Minecraft till Windows 10, vilket ger dig tillgång till de nya path tracer-effekterna. Spelare kommer få tillgång till sex olika världar de kan besöka, tillgängliga via Minecraft Marketplace, som är framtagna för att lyfta fram de nya effekterna. Tumnagel
41.2°
+
André Stray
0

Crytek råkar bekräfta Crysis Remastered
Nya versionen kommer till PC, PS4, Xbox One och Switch

Den senaste tiden har det ryktats om att en remastrad version av klassiska Crysis är på ingång. Och det verkar som att ryktena stämde. Crytek har i förtid råkat leverera information om Crysis Remastered via sin hemsida och Twitter-användaren lashman lyckades ta en skärmdump på sidan innan den plockades ner igen. I spelets beskrivning på sidan får vi reda på att den remastrade versionen av spelet kommer med flådigheter som förbättrad grafik och med högupplösta texturer: "Crysis Remastered brings new graphic features, high-quality textures, and the CRYENGINEx27s native hardware - and API-agnostic ray tracing solution for PC, PlayStation, Xbox, and - for the very first time - Nintendo Switch." Som ni ser ovan kommer Crysis Remastered inte bara släppas till PC, PS4 och Xbox One, utan även Nintendos hybridkonsol Switch, vilket är rätt galet. En officiell presentation av spelet lär dyka upp inom en snar framtid. Tumnagel
43.8°
+
André Stray
0

Cyberpunk 2077 spelbart via Geforce Now vid release
Med ray tracing och allt

Cyberpunk 2077 är onekligen ett av årets mest hypade spel och kommer, om det inte bli ytterligare förseningar, att släppas i september på PC, PS4, Xbox One och Google Stadia. Nu meddelar Nvidia och CD Projekt RED att spelet även kommer vara spelbart via molntjänsten Geforce Now och att spelet kommer köra ray tracing när det liras över molnet. Till skillnad från Google Stadia där du måste köpa spelet på Stadia-plattformen, så kommer du inte vara fast med molntjänstspelande om du kör via Geforce Now. Nvidias molntjänst kan som känt kopplas till ditt Steam-konto, vilket gör att du kan köpa spelet på Steam och lira via Geforce Now med tjusig grafik, men kan även lira på din egna dator vid behov. Tumnagel
46.2°
+
André Stray
0

Nvidia GeForce Now lanserades i dag
Efter sju års beta

Nvidias spelstreamingtjänst GeForce Now har varit i betaversion i sju år men i dag tog tjänsten sig äntligen ur betaträsket och lanserades för den stora massan. Med Nvidia GeForce Now kan du spela massvis med olika PC-spel på Windows, MacOS eller Android. GeForce Now har ingen egen spelbutik så som Google Stadia utan istället kopplar den upp sig mot tjänster som Steam, Epic Game Store, GoG och Battle.net för att ta spelen därifrån. Från och med i dag finns det två olika GeForce Now-konton som båda strömmar spelen i 1080p med 60 FPS. Den ena kontotypen är gratis och ger dig möjlighet att spela dina spel en timme åt gången samt har ett kösystem om tjänsten är välbesökt. Det andra kontot kostar fem dollar i månaden och ger dig upp till sex timmar per spelsession, ray tracing och förtur i eventuella köer. Hur bra GeForce Now funkar återstår att se när recensionerna ramlar inom kort. Tumnagel
45.4°
+
Frode Wikesjö
0
2019

Nvidia fimpar stöd för CUDA i macOS
Framöver är det Windows som gäller för CUDA

Nvidia har släppt dokumentationen till CUDA 10.2 och skriver där att det blir den sista versionen som kommer att stöda CUDA (Compute Unified Device Architecture) på macOS rapporterar Gizmodo. Det innebär att alla de som förlitat sig på att använda CUDA för att rendera till exempel filmer i diverse program på macOS framöver kommer att vara hänvisade till att gå över till Windows. Eller skippa att använda CUDA för att bättre kunna utnyttja Nvidias hårdvara. Då Apple nu för tiden kör GPU:er från AMD lär detta sannolikt bara påverka de som byggt om sina Mac-datorer med GPU:er från Nvidia. Även dessa borde dock vara medvetna om att det här var något som kunde hända då Apple själva officiellt slutade stödja CUDA i samband med att man släppte macOS 10.14 Mojave förra året. Det ryktas att AMD:s GPU:er kommer att för stöd för hårdvaruaccelerad ray tracing under nästa år och kanske det kan bli ett alternativ för alla de som kommer att sakna CUDA på macOS. I klippet ovan snackar youtubern Greg Salazar lite mer om Nvidias CUDA-teknik och hur denna används. Tumnagel
37.2°
+
Wille Wilhelmsson
0

Nvidia petar in ray tracing i fler klassiska PC-spel
Remaster-fest!

Tidigare i år släppte Nvidia en remastrad version av klassiska Quake II där ray tracing hade petats in för en tjusigare spelupplevelse. Nu verkar det som att fler klassiska PC-titlar kommer få samma behandling. Nvidias Lightspeed Studios styrde upp RTX-stödet i Quake II och kommer fortsätta sitt arbete med fler titlar. Specifikt vilka spel som kommer få ray tracing-stöd är för tillfället oklart, men Lightspeed Studios meddelar att det handlar om folkkära titlar. Mer specifikt skriver gänget detta: “Wex27re cherry-picking some of the greatest titles from the past decades and bringing them into the ray tracing age, giving them state-of-the-art visuals while keeping the gameplay that made them great.” Tumnagel
47.6°
+
André Stray
0

Square Enix visar upp snyggt ray tracing-demo
Så här snygga kommer framtidens spel att bli

Här kan ni kolla in demot Backstage som Square Enix tagit fram för att visa upp vad som kommer att bli möjligt att utveckla grafikmässigt i framtidens spel. Demot togs fram med utgångspunkten: How can you use ray tracing in a next generation game? skriver Nvidia i ett blogginlägg. Det hela är utvecklat i Square Enix egen spelmotor Luminous Studio vilket gör att vi antagligen kommer att få se grejer liknande detta i till exempel kommande Final Fantasy-titlar. Tumnagel
40.7°
+
Wille Wilhelmsson
0

Minecraft får stöd för ray tracing
Få Minecraft att se tjusigare ut mer RTX-kort

Har du införskaffat ett ordentligt RTX 20180 Ti och vill testa grafikkortets ray tracing-muskler ordentligt? Då har vi goda nyheter då Minecraft inom kort kommer få en uppdatering som lägger till ray tracing-stöd, eller mer specifikt path tracing, vilket gör att spelets ljussättning blir betydligt mer realistiskt. Det är Windows 10-versionen av Minecraft som kommer få uppdateringen, men när den släpps är för tillfället oklart. Tills vi får lägga vantarna på uppdateringen så får vi nöja oss med videon ovan. Tumnagel
40.8°
+
André Stray
0
Nästa sida