Teknik Motor Samhälle Spel Popkultur Fritid Tjock Tester Dagens fråga Tipsa! Skaffa Feber+ Mitt konto
Hetaste
Senaste
Ny hyperbil som du kör som en motorcykel Ny hyperbil som du kör som en motorcykel Vettigt eller bara dumt? Sanrivatti är ett nytt företag från Nederländerna som nu har visat upp skisser på en ny hyperbil. Men denna skiljer sig en del från det vi är vana vid eftersom man kör den som om det vore en motorcykel. Detta för att man vill att människan ska komma närmare maskinen och vara mer engagerad när man är ute och brummar. Bilen ska vara designad runt föraren och inte tvärtom och man sittligger i mitten. Det verkar dock som att man ändå ska hålla i en ratt och inget styre som på en motorcykel, men det hela är lite oklart.Liknande koncept har visats tidigare men det är ännu ingen som har gjort verklighet av denna knasiga idé. Om Sanrivatti kommer göra det återstår i vanlig ordning att se. sanrivatti.com Bil, Nyheter, Sanrivatti, Hyperbil, ligga, motorcykel, position, koncept, skisser, Nederländerna Bild till bildspel Bild till bildspel Bild till bildspel Bild till artikel Bild till artikel Bild till artikel En blandning mellan superbil och fyrhjuling Och den har en V10:a under skalet Tumnagel 36.0° 0 Englers fyrhjuling nu med V12:a 1200 hästar som ska tyglas med styre Tumnagel 35.2° 0 34.8° 0 Bobby Green Bobby Green
idag kl 18:00
+ Per månad 39 kr Betala löpande per månad. Ingen bindningstid. Starta prenumeration Per år 299 kr Enklast och billigast, bara 25 kronor i månaden. Betala löpande per år. Ingen bindningstid. Prova 14 dagar gratis innan du bestämmer dig. Starta gratis provperiod Engångsköp 349 kr Slipp återkommande betalningar, betala ett år i taget. Betala med kort eller Swish. Köp utan prenumeration