Id släpper ytterligare en uppdatering till DOOM
Bottar!
Försök igen

Id Software och Bethesda har släppt ytterligare en gratisuppdatering till DOOM och den här gången har gänget fokuserat på multiplayer och banbyggarläget Snapmap. För det första har utvecklarna äntligen slängt in möjligheten att spela mot bottar i spellägena Team Deathmatch och Deathmatch. Sedan har du nu möjlighet att nå Echelon 11, DOOMs motsvarighet till prestige-nivåer, och utvecklarna har också lagt till Doom Marine-rustningen i multiplayerläget.
Ett nytt spelläge har lagts till vid namn Infernal Run som går ut på att båda lagen ska lägga vantarna på ett öga som spelarna måste ta till motståndarlagets mål för att få poäng.
Snapmap har fått en rejäl uppdatering och du kan nu använda en hel del föremål från Lazarus-området.
Hela listan med ändringar hittar ni här nere.
Added new game mode, Infernal Run
Teams fight to obtain the ball and score in the opponent’s goal
Added Bots for multiplayer
Bots are available on original multiplayer maps in Team Deathmatch and Deathmatch game modes
Increased the maximum level cap to Echelon 11, level 50
Added the DOOM Marine Armor (Praetor Suit) as unlockable perk for achieving maximum multiplayer level cap
Resolved an issue where rapid controller input caused unusually high shotgun damage.
SnapMap
You can now play as the DOOM Marine in Praetor Suit Armor
Added over 30 Lazarus Lab–themed modules
Added Lazarus Lab–themed props
Improved Object Limits
Persistent Integer variables that can be passed between missions within a campaign
Save and restore your health/armor/ammo/weapons/equipment/max weapon slots/inventory
Added the ability to Get and Set Score
You can now access the Leaderboard Score in the HUD
Added new (first-person view) Player Camera Entity
Added camera rumble FX and sounds
Added new player modifiers
Ledge grab time, power-up time, barrel damage, equipment cool down
Plasma weapon mastery
Additional single-player Interactables
New single-player styled Objective HUD
Added single-player Compass
General single-player consistency pass on HUD
Added more POI options
Show distance, show on compass
Updated victory and post-match summary screens
More interactable and customizable GUI
Added animated Echo Events
Added new FX/hazards
Added % encounter complete listener to encounters
Ability to remove AI from finished encounters and events
Ability to remove unspawned AI from the AIC
Added ability to turn off bobbing on pickups to place them however you want
Editor improvement to hide/show types of objects
Editor improvement to lock rotation when moving objects
Editor improvement to disable snapping of objects to the floor
Added armor Customizations and Taunts